Jag skulle göra vad som helst, för att ge dig en sista kram.

Det är den 11 maj. Det innebär att idag skulle de varit min fasters födesledag. Idag skulle hon fyllt 43 år och hon skulle le åt allting, med sina barn vid hennes sida. Jag kan inte längre fira dina födelsedagar med dig, men mitt hjärta. Du är med mig vart jag än går.


Idag går mina tankar åt min fina faster. Men inte ska jag deppa för de, hon har det bra. Det vet jag. Så jag ska snart ta mig en härlig promenad till skolan. Ha prov och människor i behov av stöd. Därefter drar jag mig mot bästavän och vi tar bilen till halmstad. Jag måste till tandläkaren idag igen för att de hade blivit fel. inte alls sugen på att göra om allt jag gjorde i måndags. Men vad ska man göra, hålla ut. 1e juli är allt klart. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0