Han ska pröva på din styrka, han ska testa din moral.

Sitter just nu med det vackraste man kan lyssna på. Lars Winnerbäck, har jag berättat att jag och mina fina vänner har bokat att se på han i Göteborg den 19 september. Jag är överlycklig,
underbart.

Jag är för ett tagsen hemkommen från Halmstad där jag varit hos tandläkaren och grejat med mina skruvar, tagit avtryck efter avtryck. Bitit på olika smälta metaller, tagit kort från höger och vänster. Ja och lite småjusteringar. Den 3 juni får jag mina tänder i underkäken. Allt börjar gå mot sitt slut och jag känner mig otroligt lättnad. Ha en kanon dag i det fina vädret, för det ska jag. Dock faller det in plugg, men det spelar ingen roll. Nu blir det glass i stora lass i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0