3 mars.

Sitter vid den gamla datorn, alltså den stationära. Har kollat igenom lite gamla bilder, eller rättare sagt egobilder. Gud vilka poser man körde, eller vilka bilder i huvudtaget. 

idag var det upp tidigt för att börja klockan halv sju, jag är inte direkt den morgonpiggaste människan och kände helt för att somna om, men fick sluta klockan ett vilket var skönt. Jag trivs hur bra som helst på min apu-plats. Efter det tog jag bussen in till stan. Mötte upp Emilia, traskade runt på stan och sedan till drottning blanka. Satt där en stund till Isabell sluta, hon drog till körskolan och vi gick runt i stan igen. Mötte upp henne efter en timme och Emilia gick också till körskolan. Känner mig lite efter, men fyller man år i Juli så gör man. Men ska nog snart skriva in mig så att jag kan börja med teorin, känner att för mig är det lite tidigt och börja köra och vill vänta med det. Jaja, sedan drog jag och isabell till ica. Köpte cola och godis och tog bussen hem till mig. Här har vi ätit mat, godis , druckit cola och spelat musiken på högsta volym. En super torsdag med lite tagg inför fredagen.

Imorgon  blir det först APU, därefter hem till och packa mina grejer och sen till den lilla lokalen vi ska vara i imon för att  fira Julia med släkten, lilla Julia fyller hela 18 år. Ojoj, tiden springer iväg. Jaja, firar henne och sedan drar in till grand för gymnasiefest. Låter som en superfredag och nästa helg blir det fest i Ullared, sounds great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0