26 mars.

Hej fina läsare!

Idag skiner solen som bara den och jag är även idag på bra humör. Finns endast ett ord för detta, UNDERBART! Denna morgon har jag hjälpt mamma att städa i stort sett hela huset. Snart ska vi åka ner till stan för att kolla lite och så ska vi nog fika, mums. Därefter åker vi till världens bästa farmor och farfar och hälsar på och lämnar en blomma som tack för att farfar ställt upp så mycket med skjuts och sådant till tandläkaren i Halmstad. Innan idag rotade jag igenom gaderoben för att få fram en ljus topp, för att välkomna våren. Min gaderob är grymt höstig och jag skulle gärna byta ut den.

Nu ska jag slänga på mig skinnjackan och mina converse, lycka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0