23 mars.

Godmorgon. Idag är jag glad, solen skiner in genom fönstret och jag vaknade på rätt sida, lars winnerbäck spelas, såklart! Jag gick upp vid strax innan åtta och duschade, nu är jag klar. Eller har varit ett tag, därför sitter jag här. Ska cykla till skolan, ha gympa och sedan ska jag träffa Isabell en stund, på matrasten, wonderful! Därefter är det hälsopedagogik, då nästa hela klassen har redovisning.. utan några som redan haft och jag är en av dem. Känns skönt att ha det gjort, så slipper man tänka på det. Därefter människor i behov i stöd, sen slutar vi. Då ska jag cykla hem och sjunka in i matematikens världen, hey girl!

Underbara sommar, underbara helg. Underbara winenrbäck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0