2 mars.

Vi har kommit in i mars månad och dagarna går förbi, en efter en. Jag har inte bloggat på några dagar, har inte känt för de, inte orkat och inte kommit på vad jag har och säga här. Det blir bara en massa ondöigt babbel. Jag är i alla fall nu ute på APU och det går bra och jag trivs. Jag är på en förskola som jag gick på när jag var liten. 3 av 4 förskolelärare som jobbar där har jag haft när jag var liten och en har jag bott nära så jag vet vilka alla är, vilket underlättade mer än vad jag trodde! 

Idag börjar jag inte förens klockan tio, då ska jag vara ombytt och klar för en förmiddag i skogen likaså igår. Att vara ute är kallt och sådant men det går bra ändå tycket jag allt. Slutar klockan halv sex idag, lång dag men det går bra.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0