Tro, hopp och kärlek.

Hejsan..

Min uppdatering blir sämre och sämre och det blir färre bilder. Men imorgon ska jag och Isabell ut och fotografera henne. Så vi har våra ideér. Så då kan jag lova er att det kommer komma upp en och annan bild.


Nu ligger jag i sängen helt slutkörd, först skola. Var hos tandläkaren och de gjorde verkligen inte som jag ville. De knäckte sönder min protes vilket gjorde mig grymt irriterad. Inte lagade de min påbyggnad heller. Jaja, ikväll körde vi i alla fall på ett hård pass. Vi provade på boxning. Och jag lovar er det var något otroligt jobbigt, men helt underbart skoj. Här hittade man verkligen en motivation. Kom hem åt och hoppade in i duschen, sen bäddade jag ner mig i sängen och ack va skönt jag ligger här. Tror jag somnar här och vaknar upp när vintern är över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0