Tillbaka.

Har inte bloggat sedan i onsdags, som jag skrev skulle jag åka hem till mormor och spendera min helg där och jag hade det toppen. Kom dit på onsdagkväll, det blev en massa prat och mat, kollade på filmen 10 orsaker till att hata dig och slocknade som stockar till den. På torsdagen var det upp tidigt för att gå till kyrkan, nej jag är inte överkristen.. men jag ställde upp för mormor . Vi stod vid morfars grav ett tag och fikade en supergod fika. Sen åkte vi till veddige och handlade lite allt möjligt. För min och Matildas del blev det godis i mängder. Hem, kolla film och släkten kom på middag. Jag trivs himla bra med min släkt. Kollade på filmen " the notebook" som förövrigt är berörande.

På fredagen ställde vi klockan på sju, fixade iordning oss och tog bussen mot kungsbacka och pendeltåget vidare mot Göteborg. Där strossade vi runt i tio timmar, och jag hittade en hel del nya fynd. Shopping är underbart och vid halv nio på kvällen igen var vi hemma. Då blev det tv:n, chips, ostbågar och let's dance. Somnade lagom gött och vaknade upp sjuk. En hemsk förkylning, smärtor i kroppen och huvudvärk. Firade kusin och mormor, åt thaimat, sa hejdå till västeråsarna och åkte hem. Kanske att jag och mamma åker med Kusin Lisa till västerås i februari, ser jag fram emot.

Kvällen spenderades hos sara med Nattan, Julia, Martin.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0