Söndag.

Jag har inte bloggat på ett bra tag, har inte haft lust alls. Men jag hoppas den kommer tillbaka. Har i alla fall haft en toppen helg med underbara vänner. Så ska livet vara.
Fredag:
Efter skolan tog jag en promenad ner till stan med Malin, Haurin och Terese. Fast gick ganska fort där ifrån då jag skulle traska iväg till tandläkaren. Allt gick som en dans där, vilket det inte gjort på länge. Men självklart så ramla påbyggning av igår, skickligt! Jaja, tog en promenad in till stan igen. Mötte Isabell och Emilia på pressbyrån. Köpte tågbiljett och Anette körde oss till stationen. I bilen satt även Carina. Åkte till stationen, mötte upp Nattan och satt oss på tåget mot Halmstad. Blev lite check i affärer, hämta ut biobiljetter och donken på det. Underbart. Filmen var jättebra tycker jag. Vi såg på love and other drugs. Tåget hem var 45 minuter försent, så vi satt på stationen och underhållde oss på många olika sätt, tillslut kom tåget och vi var på väg hem. Jag, Nattan och isabell åkte hem till mig där Julia befann sig. Det blev snack, tv-tittande och liknande. Avslutade kvällen med lite kalaha turnering.
Lördag:
Vaknade upp, åt frukost, duschade och fixade mig. Jag och mamma åkte till blomsterlandet och de band en fin bukett tulpaner. Åkte och hämtade min kamera samt två hjärtan. Åkte till graven. Stannade först vid Sarahs grav och la ett hjärta där. Sen till min älskade faster, Stod där ett tag och bara tänkte.
- åkte in till staden och träffade Isabell som var barnvakt åt Gustav. Albin kom också. Vi gick lite i stan, till ica, kollade barnkanalen och lekte kurragömma. Efter ett tag kom även Emilia. Och sedan Nattan. Vi fick på modevisningen Fashiontion, en bra modevisning måste jag säga. Då alla pengar gick till cancerfonden, kändes bra och skänka de 70 kronor till cancerfonden. Efter det blev det kebabtallrik, köpte lite godis och gick til down town och mötte upp mamma. Isabell och Albin åkte till Varberg och vi körde hem Emilia. Jag och Nattan åkte hem till mig och kollade på i rymden finns inga känslor samt spelade kalaha ett antal omgångar, börjar bli en vana och det är nog endast jag och Nattan som tycker det är skoj. Somnade gott vid ett.

Nu ska jag fixa iordning mig och idag ska jag träffa Isabell, plugga, äta ostbågar, dricka cola och självklar kolla solsidan.


Varför inte lägga upp en bild från förra året?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0