På toppen humör.

Jag är på bra humör och livet leker.


Igår kväll var en bra kväll, den började med att jag och Emilia var här och åt med mamma och hennes kompis, sedan traskade vi vidare mot Nattan. Hos henne lyssnade vi på musik, kolla när hon packa och chillade allmänt. Vid tio gick vi hem till mig allihopa. Sara och Julia var här och strax därefter kommer Isabell. Vi satt och prata lite sen bunkade vi upp med chips, läsk, godis. Satt på step up 3. Ingen kollade direkt noga så vi bestämde oss för att åka en sväng med Oscar, Fidde och Pelle. Så jag, sara och Emilia åkte med Pelle och Fidde och de andra med oscar. Det blev donken besök och vi var hemma igen vid kvart över ett. Då bara vi satt och snacka och åt lite godis m.m. och bäddade ner oss alla i ett rum och ja det funkade. 

Det blev inte mycket sömn eftersom vi lyckades somna vid närmare fyra och vid nio var två av sex tjejer klarvakna och strax därefter var alla vakna. Låg och drog oss till tio, åt frukost, fixade iordning oss, Emilia och Sara drog hem och Martin hämtade upp oss andra och vi for mot Varberg. Isabell hämtade lite saker och det blev en sväng i staden. En pizza och lite godis på det och vi var nöjda och åkte hem. Blev avsläppt hemma och somnade direkt. Nu ska jag sova vidare lite för mina ögon orkar inte hålla uppe sig mera snart. Hoppas ni hade en bra fredagskväll/lördagdag för det har jag minsann haft.

Live, love, laugh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0