Just the way you are.

Jag skulle egentligen befunnit mig på en gympalektion i skolan just nu med eftersom mina tänder och påbyggnader har krånglat så skulle jag egentligen till tandläkaren. Men två av mina tandläkare är sjuka och 2 andra som jag har inte haft förut är på kurs. Därför kan de inte ta mot mig nu, så får antaligen åka till folktandvådren vilket jag inte gillar, eftersom jag inte varit där på flera år. Men men jag vill ha det fixat så har inte mycket annat till val.

Igår åkte vi aldrig och shoppa, mimmi och farfar ville till gekås så vi åkte dit. Jag fick med mig lite bra och ha saker hem. Som ansiktkräm, bodylotion och cleaning mouuse. En film också. Så när jag kom hem åt jag laxknyta med mamma sedan bäddade jag ner mig och kollade film och till det ostbågar och pepsi. Nu ska jag snart äta lite lunch. Sedan åker jag till skolan.. för att ha hälsopedagogik och människor i behov an stöd.


Göteborg med klassen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0