Hemma.

Nu är jag återigen hemma, åkte ju som sagt till ge-kås för att jag skulle köpa en kameraväska. Fick jag med mig en kameraväska hem? svar nej. Med mig hem fick jag ett nytt nagellack, en foundation och en ny locktång. Sådana bra och ha saker. Min gamla locktång var usel så alltid kul med nytt. Efter Ge-kås åkte vi hem till Isabell. Emilia kom även på besök och det blev tv-tittande och godisätande, gotti. Åkte hem vid elva och nu kan jag inte slita mig från datorn. Skulle egentligen gått och lagt mig, men becca ska komma och hämta sina grejer hon glömde här. Så får sitta uppe och vänta, hon kommer nog vilken minut som helst kan jag tänka mig. 


Detta goa gäng firade jag nyår med. Plus Robin, Albin, Martin och Johan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0