Helt slut.

Jag är verkligen helt slut och somnar snart här i soffan. Idag har jag varit duktig.. först var det lektion i 50 minuter. Vi kollade på filmen die welle, en riktigt bra film enligt min åsikt. Sedan gick jag och Sara hem till henne. Spelade lite gin rummy. Lagade mat och gick till stan, kollade gladögon och fikade med saras småsyskon. Sedan hem till henne och fortsätta spela. Vid kvart över sex kom mamma och vi åkte till friskis och svettis och tränade aroebic/dans och efter det tog vi lite styrka på gymmet. Kändes verkligen hur skönt som helst och nästa gång jag köper kort ska jag köpa allkort. 

Nu kom jag hem för en halvtimme sig och ska snart bädda ner mig i min säng och kolla tv, somna till det. Imorgon blir det upp vid nio för att spendera min dag med farmor, farfar och julia. Mysigt!
En bild på mina söta grannar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0