Godmorgon..

Igår gosade jag ner mig i en filt och låg i soffan hela kvällen med en skål ostbågar, ett glas cola, datorn och mamma som sällskap. Kollade på solsidan, minuten och morden i midsomer. Sedan var jag så trött att jag somnade snabbt. Steg upp idag vid sju och gick upp och duschade. Åt frukost, packade och fixade småsaker. Nu är jag klar och ska alldeles strax bege mig bort mot busshållplatsen för att vänta på bussen i denna kyla. Man vill inte riskera att missa den. Då blir det en kall promenad i stället.

Ikväll tänkte jag ladda upp lite bilder på mina kilklackar och lite annat smått och gått. Men först skolan.. och idag börjar vi nio och slutar tio i tio och imorgon är det studiedag. Livet leker som bara den just nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0