2011.

Klockan 00.00 inatt slog det nytt år, jag firade detta med vänner som ligger en varmt om hjärtat. Ett nytt år fullt av nya möjligheter, nya upplevelser, en förändring hit och dit. 2011 ska bli ett bra år, jag ska hålla mina vänner nära. För vänner är något fint, något man ska ta vara på. Detta år fyller jag 18 vilket ger en massa möjligheter som man inte haft innan. Ännu en vår, sommar, höst och vinter ska komma. Jag ska leva i nuet, satsa mer på skolan och bara leva livet. Ta vara på var dag som går. Jag lever mitt liv, jag trivs med det. Alla mina nära och kära gör att jag är den jag är och att jag med er alla kan känna mig trygg. Tack till er alla som gjort 2010 till ett underbart år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0