16 januari.

Godmorgon bloggen..

Igårkväll drog jag som jag skrev till pappas kompisar, det var trevligt där. Små söta barn.. DÄrefter kom mamma och hämta mig. Ungefär vid nio, mötte upp sara vid ica och köpte gurka, morötter, dip. Gick hem till henne och bara chillade allmänt. Skulle kolla film men den hacka, slutade med att jag somnade i henne soffa. Var kvar en stund och vid halv tolv var jag hemma. Somna fort som bara den och vaknade tio idag. Så inatt har jag sovit ut och det är verkligen underbart skönt.

Nu ska snart jag och mamma åka och handla lite. Är sugen på fruktsallad tills ikväll, så ska nog handla frukt och något gottigott kanske. Får se. Efter vi handlat drar jag mig in till stan för att träffa Isabell en stund. Sen drar jag mig hem och pluggar lite var det tänkt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0