12 januari.

Idag är det onsdag och den såg ut som de flesta onsdagarna. Dagen började med gympa då jag tog det väldigt lugnt, pga min förkylning. Efter idrotten var det lunch följt av tre lektioner. Hälsopedagogik, människor i behov av stöd och bild och form. Var av i två kurser har vi fått två arbeten. Efter bilden skulle jag traska hem, jag ramlade två gånger i hopp om att ingen såg mig reste jag mig snabbt som attan. Dock tror jag några fick sig ett gott skratt när jag faktiskt såg att folk stod och såg. Ramlada och slog i knäet, så det värker lite nu. Men det går över.

Nu ska jag sjunka in i pluggens värld, inte det roligaste med sådant som faktiskt måste göras och om det inte görs så är det ändå jag som får lida. Så det kommer min kväll gå ut på.


Crazy girls och ett litet kärlekspar bakom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0