1 januari.

Kan börja med att säga Grattis till världens bästa storebror som idag fyller 22 år.



Tänkte berätta lite vad jag har gjort under dessa två dagar. Åkte som sagt till Emilia i torsdagskväll, där blev det fika och sällskapspel med familjen Larsson följt av att kolla på Victoria Secret fashionshow, som vi spelade in. Vi fixade lite inför nyår. Isabell sydde in sin klänning, vi fixade naglar och sådana småsaker. Somnade gott vid tolv.

Igår morse så vaknade vi kvart över nio. Låg och drog oss ett tag, gick upp och fixade oss lite lätt. Klockan halv elva hade vi champagnefrukost. Det var jag, Isabell, Emilia, Julia, Carina, Nathalie, Sara, Simon och Becca. Det var en mysig och god frukost. Vissa åkte hem och jag, isabell och carina stannade hos Emilia. Vi tog det mest lugnt, åt lite, åt lite godis och sånt. Sen började vi fixa oss. Tog sin lilla tid men klockan 17.00 var vi klara för att åka till sara. Väl där lagade vi mat, fixade iordning lite och satt oss ner för att äta, middagen bestod av klyftpotatis, fläskfile, sås, sallad och vitlöksbröd. Till efterrätt blev det marängsviss vilket var supergott. Sen drog det igång, musiken på max och allt på topp. Var hemma kring kvart över två, mamma hade folk här och de häll igång till halv fem. Så halv fem somnade jag och vaknade halv elva. Vill tacka alla som gjorde till en grymt nyår rolig kväll !

Kanske läger upp bilder, måste få hem min kamera som ligger hos sara först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0