Andra avenyn.

Jag är helt slut, inte vet jag varför. Har inte direkt anstängt mig idag, men har väl tagit det för lugnt. Men ändå har jag hunnit med en massa. Jag började med att rensa ut min byrå, nu är den nästintill tom eftersom skräp fyllde hela, gaderoben är rensad och städat och är nu mindre men allt jag inte använder är borta. Därefter körde jag till Köinge, fikade hos maries mamma och körde hem. Tycker faktiskt det är roligt och köra, och bättre och bättre går det. Nu ska jag sätta upp en sak på väggen som jag faktiskt gjort själv, har suttit och klippt, klistrat. Så ikväll eller imorgon får ni en bild på resultatet. 


Ojoj, första gången vi var i Danmark tillsammans. Skulle inte sitta fel med sommar, danmark och allt som tillhör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0