3 februari.

En dag lik alla andra, ja de börjar i alla fall likt. Jag försover mig, springer runt som en galning, letar upp kläder att ta på mig. Äter frukost och traskar iväg mot bussen som alltid är tio minuter sen. Kom i alla fall till skolan, hade först matte B, jobbade på en del men sista 10 minuterna satt vi och tjatade bort. Efter detta blev det FSF, då det blev en massa filmprat och inget jobb med förskoleprojektet. 

Jag hade rast i tre timmar, stack då till Isabell under rasten. Sedan tillbaka till skolan och hade arbetsmiljö och säkerhet. Satt jämte Sanna och pratade med henne och jobbade lite. Drog sedan mot Isabell, där emilia var. Isabell drog på körteori och vi stannade hos henne. Efter det så åkte vi hem till mig, åt massa gotta, kollade film och åt lasagne. Nu har tjejerna åkt hem och jag ska fixa lite musik till mobilen, sen ska jag krypa till kojs. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0