25-02-11

Jag bloggade aldrig igår, jag hade verkligen ingen lust och la min tid på två fantastiska vänner. Gcik upp tidigt, fixade lite, kollade andra avenyn. Cyklade sedan in till Bellsan, åkte till varberg med hon och hennes mormor och morfar, snälla som de va bjöd de på fika. Vi lämnade in Isabells dator och gick in en snabbis på gina. Sedan hem och då träffade vi Emilia. Vi stack till ica, sen hem till mig. Vi pysslade ihop det jag skrev om tidigare och blid på de kommer. Kollade andra avenyn och lite allt möjligt. 


Inte världens bästa bild, men detta klistrade jag upp och har gjort helt själv. Tyckte den väggen såg så tom ut innan, så nu har jag klistrat upp det. Det blev lite snett, men orkar inte bry mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0