22 februari.

Godmorgon, jag är redan uppe. Skulle egentligen inte behövt gå upp förens vid kvart över nio men kunde inte sova längre, så spenderar lite tid vid datorn.


Igår hade jag en mysig dag, farfar kom och hämtade mig och körde mig till mamma. Där jag hämtade min kamera, sedan släppte han mig hos Isabell. Hon fixade iordning sig och därefter gick vi ut och jag fotograferade Isabell, det var kul och bilderna blev bra. De kommer upp här i bloggen senare idag. Därefter gick vi och luncha, thaimat blev det. Emilia kom och vi gick en stund i stan, sen till ica för att handla lite. Vi köpte apelsinchokladglass och rån, sen även massa olika frukter som vi toppade i smältchoklad, mums! Vi gick ner och hyrde film och satt och glodde på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0