1 februari.

Låter rubriken tala för sig själv och väljer att endast rabbla upp lite om dagen.

Det blev skola och har fått en hel del gjort. Men att börja åtta är inte min favorit, inte heller att gå till skolan. Men dagen rullade på som vanligt. Efter skolan beslutade jag mig för att gå till drottning blanka. Chillade där och sedan gick jag med Isabell och Nattan till café blå och tog en baguette. Gick sedan med Isabell och beställde färgning/klippning och följde Isabell till körskolan. Sen traskade jag vidare mot sara.. så spenderade lite tid där. Det blev wii, och busa med hennes småsykon. Nu ska jag snart spela oxie med mor min. Sedan bädda ner mig framför the notebook och fälla en eller två tårar.
två helsköna brudar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0