Påskdagen.

Min dag har jag spenderat ute i solen, och jag trivs som fisken i vattnet med det. Underbart. Vid min sida av solstolen har jag haft min underbara vän Isabell. Hon var här i två omgångar. Efter att han var här första gången kilade jag upp till kiosken. Påvägen sprang jag inom Nattan och Simon och sa hej. Därefter kom jag hem och det blev Donken till mat. mums. Nu har Isabell åkt för en stund sen, och vi har ätit. Dock fick vi inte tag på min käre bror, så han får jag se till att träffa en annan gång. 

Imorgon åker jag, Isabell och Emilia till varberg för att ha picknick på fästningen samt lite solning. Därefter blir det kolla fotboll, jag älskar vädret och mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0