Påsk Afton.

Glad påsk!

Jag hade en fin kväll igår med fina vänner, vi åkte runt lite eftersom VÄRLDENS BÄSTA ISABELL har fått körkort. Handlade tills ikväll och tog varsin glass på donken. Därefter så åkte vi hem till mig, Isabell och Emilia satt och fixade gelenaglar på Isabell, medans jag och Albin underhöll oss med spel. Vi alla spelade geni. och jag måste säga att Emilia är nog den mest kloka människa jag känner. (läs okloka).

Alexandra: Vad heter den kända artisten ossy i efternamn?
Emilia: Hmm, jag vet inte.
Alexandra: Men Emilia tänk lite, så kan du.
Emilia: hmm, kanske Johnossi.

Kära Emilia, ibland undrar jag vart du får allting ifrån!
Snart kommer Isabell och Albin hit för att steka med mig ute i solen, jag är blekare än allt man kan jämnföra sig med. Så jag lyser nog upp en hel del. Nu ska jag dra mig ut, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0