Femte april.

Jag har inte bloggat sedan helgen, har inte velat helt enkelt. Men ska försöka bli mer aktiv här, eller när jag känner att jag vill helt enkelt. I helgen lyckades jag tappa min käraste ägodel, då pratar vi om min iphone. Skärmen gick i sisodär hundra sprickor. Den ska lagas, helt klart! Idag har jag varit i skolan, som alla andra vardagar. Därefter var jag på teori och sedan blev det käka pizza med Julia och Isabell. Idag har jag även fått vuxenpoäng eftersom jag har deklarerat för första gången i mitt liv, snabbt och smidigt fixade jag det med min Iphone, som faktiskt funkar i alla fall. Samtidigt som jag även får tillbaka some money, helt underbart! Så om ett tag klirrar det lite extra i plånboken vilket jag verkligen är i behov av. Nu ska jag läsa lite teori, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0