6 april.

En sliten och trött tjej sitter nu vid datorn och ska snart stänga sig in i en värld full av plugg, sådant som måste göras och gör jag inte det idag, måste jag göra det imorgon.

Har i alla fall haft en toppen dag, var modell för Nattan och Julia för Isabell, alltid kul och vara det. Så där spenderade jag halva dagen. Därefter fick jag och Julia slänga i oss något och äta och därefter till skolan och hade människor i behov av stöd. Kan inte påstå att de är mitt favorit ämne, för det är riktigt segt! Efter skolan mötte jag upp ett gäng goingar. Bestod av Isabell, Nattan, Julia, Sara och Albin. Satt och fika ett bra tag. Riktigt mysigt tyckte jag att det var. Därefter traskade jag hemmåt och nu ska jag plugga. Skulle börjar för en timme sen, men skjöt upp det lite, som alltid annars.



Resultatet från dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0