Måndag.

Klockan är nu strax över tio. Jag ligger i sängen, har nyss gjort iordning mig för
att sedan sova. Har lagt fram kläder tills imorgon också. Så slipper man tänka
på det då. Jag är faktiskt trött, så ska snart sova. Ska bara skriva lite om min
dag.


Jag började klockan åtta idag. Hade matte, fick inte direkt mycket gjort. Lite rolig musik och spel fick förgylla min mattelektion ist. Efter det var det rast, vi tog en sväng om coop och kom därför försent till engelskan. Då lilla Yvonne inte berättat om att vi flyttat lektionen. Sen slutade jag. Jag och Emma hade bestämt oss för att fika. Jennifer hängde också med, vi gick först till Falkmanska som var stängt. Sedan till Stålboms där vi njöt av
panini, baguette och jennifer någon kaka. Sedan mötte jag uppe Emilia, Nattan och Bellsan. Jag och Emilia cyklade senare till Fajans. Pluggade lite. Sen inte till stan, till gymmet, till stan och åt, till ica, till Tröingeberg där vi avslutade vår kväll med Ullared. Nu har jag landat i Fajanslandet som Nattan kallar det. Så nu ska jag sova gott och imorgon ska jag antagligen övningsköra och se på idol såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0