Godnatt.

Stack till Isabell som sagt, åt taccos och kollade idol. Guld!

Nu ska jag krypa ner under täcket och sova. Jag fryser som bara den efter en kall cykeltur hem. Jag älskar tanken av att vi börjar halv tio imorgon. Med gympa vilket är grymt roligt. Nästa så det är höjdpunkten på veckan. Då  menar jag av skoldagarna och tiden vi spenderar där. Annars tar helgerna förstaplatsen. Helt klart!

Jag har suttit och funderat rätt mycket på min framtid nu. Kanske skriver några rader imorgon om mina ideér om mitt liv. Funderar mycket på vad jag vill jobba med. Känns inte som Barn- och Fritid är min grej. Men det är mycket intressant och man lär känna sig själv väldigt bra.


Nu ska jag sova. Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0