Godmorgon!

Jag vill ha en kamera.. har inga roliga bilder alls så det är dags att ta lite. Är hur trött som helst, förstår inte hur jag kan vara så trött. Jag igår somnade jag vid halv elva och gick upp vid halv åtta. Jaja, skolan tar död på mig iaf. Nu ska jag till skolan och ha idrott. Ibland är det de värsta som finns att ha det på morgonen, men oftast är det skönt. Att springa av sig och måste erkänna att vi har roligt på idrotten. Nu blir det packa väskan, sen tror jag Julle kommer hit så cyklar vi tillsammans till skolan, great! ♥
"jag får nog hålla allt tillbaks
det finns ingenting som räcker
hjärtat kom aldrig till tals
i ett block som bara läcker"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0