Godmorgon.

Ligger i sängen och lyssnar såklart på Winnerbäck, som alltid vill säga. Vaknade redan vid åtta och har sedan dess försökt somna om, men dock gick det inte. Ska ändå upp snart och duscha och fixa iordning mig, sen ska jag, Emilia och kanske Julia till drottning blanka. De har invigning på sin nya skola. Isabell ska vara där och styla. Nu ska jag stiga upp och be pappa gör frukost. Har lite ont i halsen idag, så halsduken åker på i detta ruskigt kalla väder, och halstabletter till det.

Igårkväll hade jag en mysig kväll. Efter att jag, Isabell och Emilia hade tränat mötte vi upp Julia och handlade. Sedan hem till mig. Vi lagade taccos och hade de mysigt. Efter maten bänkade vi oss framför tv:n med godis, chips, läsk och vindruvor. Såg självklart på idol. Till idol kom även Nattan och Simon. Efter idol satt vi alla och snackade ett bra tag. Var hemma i fajans lite innan tolv. Då jag slocknade nästan direkt.

Hoppas alla får en fin dag. Jag bloggar säkert senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0