9 september.

Godmorgon!
Idag vaknade jag upp med ett glatt humör och så får det förbli också. Känner mig lycklig och glad idag. Inte vet jag varför men det är en härligt känsla. För mig är detta skoldagen denna vecka, eftersom jag har min andra operation imorgon. Det blir bättre med att veta att idag har vi bara en lektion. Två lektioner är inställda. Så vi slutar 10.10. Hur underbart är det inte det egentligen? Ska hem och plugga då. Och få mycket gjort!

Igår var det en bra dag. Skoldagen gick fort och var kul. Efter skolan träffade vi Isabell och Nattan. Vi alla tjejer begav oss till Oskar Persson ( Jag, Julia, Sara, Isabell och Nattan. ) Nattan piercade sig och det blev grymt fint. Efter det skildes vi åt och jag & Bellsan handlade och cyklade sedan hem och bakade klasskaka. 45 minuter senare kom de andra tillbaka och det blev idol för fulla muggar och gud vad duktiga alla är. Guldbiljetter hit och dit.

Nej nu ska jag sluta tjata och dra mig ner till köket och ta mig något och äta. Jag är hungrig som vanligt så det är bra. Efter Bellsan slutat idag blir det träna. GREAT!

Längesedan nu, men detta var en grym kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0