30 September.

Godmorgon, sitter nu nyduschad med en handduk på huvudet och myskläder på.. Jag älskar att jag inte behöver stressa på torsdagar. Underbart, underbart!!

Idag är det prov i Arbetsmiljö och säkerhet som gäller. Känner mig inte alls säker på provet men har rast på ungefär 3 timmar innan dess så där ska jag nog få in det. Det är det skola till tjugo över tre. Fast har ju prov sista så kanske blir tidigare. Jaja.. Vill att min jacka ska komma nu, så jag kan hämta den. Har ingen höstjacka att ha.. och vinterjackan vägrar jag ta på mig. Dels för den är ful och för att om jag tar på den måste jag inse att vintern snart är här och nejtack.. Det är ju riktigt kyligt när man cyklar till skolan nu. Gud, jag fryser som bara den och det känns frostigt ute. Jaja, imorgon är det oktober och månaderna bara flyter på. Lite mindre än två månader tills jag gör min första operation. Hellyeah! Kom nyss på att det kanske är under min apu? Fan, då blir det jobb på höstlovet. jaja.. sånt man får ta!

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0