26 september.

Oj, dagarna rullar på och september är snart slut. Känns inte som vi har gått i skolan mer än en månad. Men tiden går fort när man har roligt, ellerhur?

Nu har västeråsarna åkt hem och har haft en toppenhelg. Nu dröjer det nog ett bra tag tills vi ses igen, vilket är tråkigt som tusan. Menmen.. Detta året har vi träffats mer än vänligt, så det är bra. Klockan elva ska jag befinna mig på F&S för att träna. Man måste träna när man köpt ett kort, även om man inte alltid är på hugget så är det skönt när man har gjort det. Så är det. Imorgon börjar en ny vecka, nytt plugg och nya dagar. Denna vecka får nog bjuda på en heldel plugg. Jaja.. Det är sånt som måste gå i förstahand. Även det inte är så kul så lönar det sig. Nu ska jag inte skriva mer för jag ska kila upp och hämta mina träningskläder. Sedan bege mig iväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0