09.30

Godmorgon, är hur trött som helst och de känns som mina ögonlock väger 10 kg på vadera öga. Idag är det orientering som gäller. Orientering har aldrig varit min grej, men får göra mitt bästa. Ska vara där klockan 10.


Igår hade jag en mysig dag med bästavänner. Först blev de träning, efter det blev det hem till Emilia för att äta pannkakor. Efter det målade vi naglarna och sedan förberedde vi oss för Ullared. Blev en supergod fruktsallad och en stor kopp te. Bänkade oss framför tv:n glada och nöjda. Dock tyckte jag det där med giftemålet på ge-kås var löjligt. Okej, enligt min smak iaf. Jag skulle aldrig gifta mig på ge-kås. Aldrig i hela mitt liv. Nu ska jag plocka undan frukosten, och därefter cykla vidare till Slätten, där det blir orientering!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0