:)

Sitter och pluggar och bredvid mig har jag Nattan och en bit bort ligger Julia. Sen kommer Isabell hit och då ska vi äntligen äta bullar. Jag tjatar om bullar, men finns det något bättre än nybakta bullar. Jaja nu ska jag plugga det sista på Hälsopedagogiken.

Tänkte ladda upp lite bilder sen sommaren. Dock har jag inte tagit mycket själv så tar de av Nattan.
Artonde/Nittonde- dagen.
Artonde/Nittonde - dagen.
Artonde/Nittonde - dagen.
Artonde/Nittonde - dagen.
Artonde/Nittonde - dagen.
Vinbergsfestivalen.
Påväg till vinbergsfestivalen.
Grillkväll vid ljungsjön.
Sötisarna när de badar.
Tuffingarna vid sjön.
Studenten.
Studenten.
Studenten.
Studenten.
Studenten.
ÄLSKAR MINA BRUNA BEN <3<3<3
Studenten.
Studenten.
STudenten.
Studenten.
Grillkväll hos millan.
Coolingar.
Nu orkar jag inte ladda upp mer bilder. Ciao ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca Berg

sorry :/

känner likadant när folk skriver om grey's och jag är en säsong efter :/

2010-10-25 @ 20:20:04
URL: http://rebeccaevasofieberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0