Trött som ett as.

8.00-16.00 i skolan tar på krafterna. Dagen har även bestått av Samhällskunskaps redovisning om Socialdemokraterna samt ett prov i hälsopedagogik som jag satt i en timme och skrev. Efter skolan fixade jag min APU-pärm. Sanna satt med mig, snäll som hon var cyklade hon en liten omväg och följde mig till Hjortsberg. Lämnade min pärm som jag ska hämta på torsdag, det kan nog bli finemang!

Efter jag varit där, mötte jag upp Emilia och sedan Isabell. Vi har chillat och kollat ph. Nu är jag så trött att jag snart somnar med datorn i knäet. Tror jag stänger av datorn, tvättar bort sminket och lägger mig och kollar på gossipgirl. Jag är för tillföllet pluggfri vilket känns helt underbart!


Även jag har varit liten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0