nollniobf.

Lång dag i skolan.. även med en lunch rast där jag hann med en hel del. Började med att vi hade fsf. Där vi redovisade våran praktiska del med ämnet "leken". Gick hyfsat bra och det var roligt. Efter den lektionen ringde jag Isabell. Stack till hennes skola där jag störde nattan och isabell under deras svenska lektion. Jag, Isabell och Albin beslutade oss till att gå till statsterassen och äta. God mat och efterrätt. Jag stack sedan till min Apu-plats och hämtade pärmen. Sedan tillbaka till stan i ösregnet. Köpte läsk och sedan till skolan då jag satt mig vid johanna. 


Sen hade vi en oseriös lektion.. och sedan var det dags för en eftermiddag med klassen. Jag hade grymt mysigt och kul. Det blev sång, lekar, dans och bara en massa skratt. Vissa drog, vissa stannade. Vi städade och dansade till musik på högsta volym. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0