Musikens kärlek är du.

Lars Winnerbäck – Söndermarken - Live Sentrum Scene Oslo 5 september 08
Jag älskar dig, din musik. Det har jag nämnt sisådär 100 gånger här i bloggen, men jag får inte nog. Ända sedan pappa visade mig din musik har jag älskat den. Jag älskar att du vågar vara den du är. Du är vacker på ditt sett. Att stå och se dig live är något av det bästa jag gjort. Andra tycker det är ingenting eftersom det finns sådana mer kända artister man kan se. Men inte för mig, för mig är allt underbart med dig. Dig kan man lyssna på när man är glad, när man är ledsen eller helt enkelt i alla lägen. Du är underbar. Din musik i underbar. Kom igen Lasse, du är grym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0