Melissa Horn..

spelas för tillfället och jag kan inte mer än att älska det.

Sitter nu i soffan som jag gjort den senaste timman. Inte gjort något nödvändigt alls, plugget har jag inte ens tagit tag i, även om jag borde. Skärpning Alexandra.
Mamma kommer snart hem, då ska vi handla och jag ska köpa clementiner och föräta mig på det, för ack så goda dem är nu. Är också sugen på cola.. Men har ju faktiskt min Vitamin Well - grönt äpple, så den får duga. Den är faktiskt riktigt god och nyttigare än cola. För övrigt skulle jag ha ringt och letat apu idag, har jag gjort det? Svar: nej. så får ringa innan skolan imorgon. Det blir nog bra. Hoppas på att få här i tröingeberg, blir lättast så!



Låt hösten, vintern och våren få fort, för jag vill ha tillbaka sommaren nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0