Hemmaplan.

Nu befinner jag mig på hemmaplan igen.. Tänkte berätta lite om dagen eftersom jag sällan gör det. 

Mötte som sagt upp Emilia, vi gick till drottning blanka och Isabell och Nattan startade med en gång. Först håret som nu förövrigt ser förjävligt ut med massa produkter i. Sedan sminkningen, jag tycker det blev häftigt. Vid halv tre var vi klara och jag, Isabell och Emilia gick runt i stan, men beslutade oss för att åka med Anette till fynda. Emilia köpte lite grejer till lördag.. sedan raka vägen mot ica och köpte chips och cola. Sedan till Isabell där vi bäddade ner oss i sängen och kollade på sex and the city 2. Såg inte riktigt klart hela men sen körde Bellsan hem mig. 

Nu blir det duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0