Dålig uppdatering.

Men igår hade jag fullt upp. Först skolan från 8.00-15.40 sen till willys och möta upp bellis för att handla. Sen vidare hem och fixa iordning lite inför kvällen. Fixade iordning oss. Hade en toppenkväll. Först var vi här sedan drog vi in till grand. Robin var snäll och skjutsade mig och Bellsan. På grand var det äckligt mycket folk men ändå kul. Var hemma vid kvart över två. Slocknade nästan direkt.

Idag har jag och Isabell varit i stan, vi lunchade ihop och jag fick med mig ett skärp hem. Köpte godis, hyrde en film och tog oss hem till mig och myste med film och godiset vi köpte. Nu har hon nyss åkt hem och jag och mamma ska snart åka och handla. Nu sitter min bror jämte mig och spelar piano på datorn. Han är inte som alla andra kan man säg!
weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0