24 november.

Vid elva tiden idag ringde farfar och frågade om han skulle hämta mig, självklart sa jag ja. För vem vill ligga hemma och ruttna vid datorn. Det gjorde jag tillräckligt igår. När jag kom dit var Emelie där, satt och prata med henne en stund och de var kul. Jag hjälpte dem och sätta fram lite ljusstakar och stjärnor, eftersom första advent redan är på söndag? är det inte sjukt hur tiden går fort egentligen? Halva tvåan har snart gått.. tiden bara rusar förbi, knappt så man hinner med själv. Vid fyra tiden träffade jag bästavän en stund, hon var ute och gick så jag mötte henne och vi satt och snackade en stund. Sedan skulle hon gå. Då gick jag in till farmor och farfar igen och vid halv sju åkte jag därifrån. Mamma kom dit vid kvart i sex.. så vi blev kvar en stund extra.


Nu blir det ett avsnitt Gossipgirl och till det blir det varmchoklad, guld!


okej, tror faktiskt inte jag kan hitta några coolare tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0