:)

Nu har jag nyss ätit god mat som mamma och Jörgen lagade. Det blev planstek,
vilket jag knappt ätit förrut. En gång innan, då jag inte alls gillade det. Men det
var faktiskt riktigt gott denna gången. Nu ligger jag i sängen. Proppmätt som bara den.
Ikväll klockan nio blir det wallander och till det glas, färsk annanas och chokladsås.
Kan inte bli ett mer chillslut på helgen.

Nu smsar jag med Ludde och snackar lite med Jennifer på msn. Hon säger att hon
har acne. Jag kallar henne acnefer. Men sanningen bakom de hela är att hon bara
har en liten fjutig finne som jag kan gissa att den knappast syns.

Nu ska jag läsa favoritbloggar, eftersom de är en väldigt bra sysselsättning. Min
huvudvärk är inte den roligaste och jag borde dricka vatten. Men jag dricker
hellre cola.


Får bli en härlig bild på mina underbara vänner från i somras.
Denna dagen vill jag ha tillbaka. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0