:/

http://hn.se/nyheter/falkenberg/1.817033-polisen-soker-vittnen-till-sexoverfall

Det är fan inte konstigt att vi människor är rädda för att ens gå en kort sträcka när de är mörkt ute. Läste på hn:s hemsida om en tjej här i Tröingeberg som blivit överfallen igår klockan 22. Gärningsmannen försökte även våldta tjejen. 

Jag själv tänker alltid, varför ska man vara rätt för att gå i Tröingeberg? Här händer väl ingenting. Men när man läser sånt här, tar jag mig en riktigt funderare. Jag kommer vara rädd att vara ute i Tröingeberg från och med nu på kvällarna. Det händer så grymt mycket sånt här nu för tiden.. Jag fattar seriöst inte vad det är för fel på vissa människor som gör sånt här? Det är hemskt! Man ska inte behöva vara rädd för att vara ute. Klockan 22 på kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0