7 maj

Idag är det sjunde maj. Jag tycker de är sjukt vad tiden går fort. ojoj.
Denna vecka som kommer fyller Elina år. Då ska vi hem till henne och
äta tårta. Veckan efter fyller Emilia år. Då ska vi hem till henne och äta.
Nu är även denna skolvecka över, den har gått fort som fan och hinner
inte med i tiden känns de som. Men men. Snart är de sommarlov
och de ska bli underbart. Tänk för ett årsen när man räkna ner
dagarna till att sluta nian. Till den där sista veckan då vi hade så
himla roligt. Faktiskt att jag saknar tångatiden ganska mycket..
Jag har äntligen fått tillbaka min dator och den är lagad, helt otroligt!
Jag har klarat mig utan den i fyra månader. Eller nej egentligen inte.
Har ju trotts allt suttit vid den stationära datorn. På min älskade dator
spelas just nu Lars Winnerbäck. Han är grym och jag längtar till sommaren.
Det är ungefär 2 månader kvar tills jag står och kolla på han. Eftersom de
4,5 månaderna som gått sen vi fick biljetterna har gått sjukt fort, så går nog
detta fort med.
Nu ska jag sluta tjata. Sen ska jag handla med mammsen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0