undra vem som är inne och skriver här nu då?


Jo.. Isabell såklart.. Vem annars? Thihi.

Jag ville bara tala om för er alla hur cool denna tjejen är! Om ni inte redan insett det. Men så kan det vara. Jag har vart bästavän med henne nu i 5 år, hur great?
Vi två äger.. lite smått. Eller ganska mycket, nästan för mycket. Men ska inte överdriva, så vi äger lite.. Okejdå mer än det? Nej nu vet jag inte vad jag säger.

Alexandra är ganska korkad och dum, ibland.. ganska ofta. Hihi, som tex en bild på henne och Nattan. Så kom det upp en bild på henne så sa hon ; Kolla det ser ju ut som jag!!
Alla asgarvade för det var ju hon. Jaja, en vacker blondin.

Just nu är Alexandra i halmstad med Julia och Marie tror jag. Eller hon skulle ringa mig när de var hemma så de har la inte kommt hem ännu. Eller så har hon helt enkelt glömt av mig :(. SKÄMTA. Men hon kan vara lite glömsk. Ikväll ska vi vara hemma hos henne och Julia i Fajans och kolla på film och det äger starkt tycker jag för det är inte vilken film som helst. Utan NEW MOON!
Om de inte kommer älska den så får de inte vara med och titta på den. Det bestämmer jag :$ Thihi, felowt Alexandra, att jag bara loggade in och blev sugen på att blogga på din blogg. Men du uppdaterar ju aldrig så jag fick göra det åt dig (a). Svara gärna älskliiing och släng in ett inlägg på min blogg med. Men då ska det vara coolt inlägg, annars :O!


Jag vill aldrig förlora dig älskling. Du är så grymt bäst och jag saknar dig för varje sekund jag inte är med dig. Om jag är utan dig någon dag känns det tomt inom mig. Behöver träffa dig varje dag. Jag kräver att ha dig kvar tills sista dagen. Du är bäst. älskar dig Alexandra Nilsson <3

/Isabell (iisabelln.blogg.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0