Plugg.

Just nu känns det som om mitt liv består av plugg. Vi har riktigt mycket att göra i skolan nu och fattar inte hur jag ska hinna göra allting.. Allt ska vara inne nästa vecka eftersom sedan går vi på APU. Måste fixa apu plats också, eftersom nästa vecka måste jag ut och besöka platsen och lämna massa papper och skit. Bra jobbar Alexandra.. Aja. får se det med en positiv inställning så kanske det går bra iaf. Nu sitter jag och skriver det sista på min engelska recension. Detta ska nog gå bra. heh.

Inatt sov Isabell hos oss, vi drack äckligt kaffe. Men isabell tyckte tydligen det var gott. Jag drack cola ist. Mycket godare må jag säga. Vi gick och la oss vid halv ett tror jag. Sen idag skulle ju isabell till skolan. Så hon gick upp tidigt och Julia gick ner och bakade scones . snällt (a).

Nu ska jag gå vidare till plugget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0