grymt!

Igår kväll blev riktigt lyckat tycker jag allt!
Vi började med att fixa oss hemma hos mig, vi förfestade även här. Det var kul. Vi rökte vattenpipa, dansade, tog bilder och massa galna saker. Sen skulle vi ta oss en promenad till grand. Men det gick inte så bra. Jennifer och Emilia åkte med Mats.. Vi andra skulle gå. Vi mötte upp Elina. Kom till viadukten i slutet av tröingebergs backen. Då beslutade vi oss för att ta taxi istället. Grymt skönt! Sen äntligen framme på grand var det kul. Inte så mycket folk men grymt kul ändå. Vi kom hem vid kvart över ett tror jag. Då slocknade både jag och isabell med en gång.
Nu har jag städat mitt rum, såg inte så fint ut efter igår.
Snart kommer Isabell hit :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0