4 mars



Idag är den en speciell dag,
för exakt 17 årsen föddes Julia Nilsson. Fast då levde jag inte själv.
Hon visste inte heller att hon skulle få en sån bra kusin som mig.
För då hade hon bara en allmänt skadad kusin som hette Robin.
På dessa 17 år har jag och Julia hunnit med en hel del. Riktigt mycket.
Både fina, hemska, roliga, konstiga minnen.
Finns så mycket.
Jag vill bara tacka dig för dessa åren.
Du ska veta att jag älskar dig och kommer alltid att göra.
Stanna vid min sida, lova mig det?!
Du är underbar kusinen min. <3

Kommentarer
Postat av: julia

Jag älskar dig min undebara kusin

17 år <3

tänk alla minnen tänk alla minnen vi ska skapa <3

jag lämnar dig aldrig! <3

2010-03-05 @ 08:15:25
URL: http://jjuliiaaniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0